سایت ساز یوتاب
بستن
img
img
img
img
همین حالا سایت خود را با این قالب بسازید
menusearch
sahar.utabweb.com

استفاده از نرم افزار های بومی ضروری است

جستجو
۱۳۹۴/۱۱/۱ پنج شنبه
(0)
(0)
استفاده از نرم افزار های بومی ضروری است
استفاده از نرم افزار های بومی ضروری است
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان قزوین، صفر لک مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات ارتباطات و امنیت استانداری بر استفاده از نرم افزارهای بومی تاکید کرد و گفت: برای حفاظت و امنیت هر چه بیشتر بهتر است از نرم افزارها و سخت افزارهای بومی استفاده کرد.

مدیر کل دفتر فناوری استانداری در ادامه اضافه کرد : دستگاه‌های اجرایی در بخش فناوری اطلاعات باید از ظرفیت بخش خصوصی و بومی و مشاوران فناوری اطلاعات استان استفاده کنند.
وی در ادامه به مبحث انتخابات اشاره کرد و اذعان داشت: هم اکنون کشور در گیر رویداد مهم و کلیدی انتخابات است و همه دستگاه ها موظفند در این معقوله کلیدی و راهبردی مشارکت داشته باشند .

لک افزود: انتخابات یکی از بزرگترین فعالیت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباباطات در کشور محسوب می شود که یک فرآیند حساس، گسترده و آنلاین است که باید از تمام توان نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه های اجرایی استفاده شود.

وی در ادامه تقویت و بهره برداری از نقاط قوت، برطرف کردن یا بهبود نقاط ضعف، استفاده حداکثری از فرصت ها و کاهش تهدیدات را از جمله روش های اساسی و اثر بخش در مدیریت بهتر شبکه های کامپیوتری بر شمرد.
احمد باغبانها رییس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان قزوین نیز در این سمینار گفت: خوشبختانه بسترهای مناسبی در استان فراهم شده است. امیدوارم دستگاه های اجرایی استان از بخش خصوصی به خصوص نرم افزار های تولید داخل استان حمایت کنند.

باغبانها اظهار کرد: عضویت افراد در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به 3 زیرمجموعه شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و افراد حقیقی تقسیم می شود که هم اکنون بیش از 400 نفر در شاخه حقیقی و حقوقی عضو سازمان نظام صنفی رایانه استان قزوین هستند.
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر